Andrew Tsao, Jason Turner, Laura Pasetti, Charlotte Gosselin, Teresa & Andrzej Wełmińscy
Oraz studenci z University of Washington School of Drama.
Naszą rolą było propagowanie idei teatru Cricot i przekazywanie wyniesionej od Kantora wiedzy o sztuce scenicznej.
To Teatr rozumiany jako sztuka autonomiczna, widziana w kontekście całości zjawisk artystycznych a naszym celem było dotarcie do korzeni współczesnych zjawisk w sztuce. Tematy i problematyka nurtująca czołowych artystów początków XX w. były punktem wyjścia dla naszych działań.
Croquis (szkice) odnosiły się do jednostkowych emocji oraz nawiązywały do pamięci zbiorowej
Zajęcia obejmowały nie tylko ćwiczenia głosowe, fizyczne, ruchowe, opanowanie rytmów, umiejętności przeistaczania się i transformacji postaci ale też opracowywanie i konstrukcja przedmiotów i kostiumów niezbędnych do etiud scenicznych.
Rezultaty pracy kolektywu zademonstrowane były widzom w formie publicznego pokazu p.t. Wieża Babel